Αρμάος Ρέμος

Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Manchester (Learning and Teaching with Technologies)

Ο Dr. Ρέμος Αρμάος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων και Ερευνητικών Μεθόδων στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Επικεφαλής του Τμήματος Εκπαίδευσης του ΚΕΘΕΑ και Σύμβουλος Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Το μεταπτυχιακό του ήταν στην εφαρμοσμένη εκπαιδευτική έρευνα (MSc), ενώ το διδακτορικό του αφορούσε τη μάθηση και τη διδασκαλία με τεχνολογίες στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ, Ηνωμένο Βασίλειο. Από το 2002, εργάζεται στο ΚΕΘΕΑ ασχολούμενος αρχικά με τον σχεδιασμό, την υλοποίηση, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση ευρωπαϊκών ερευνητικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε θέματα υγείας και εκπαιδευτικής υποστήριξης για παραβάτες ναρκωτικών, σε έργα μείωσης της βλάβης καθώς και σε έργα δικτύωσης υπηρεσιών για τα ναρκωτικά και έρευνας σε θέματα απασχολησιμότητας για τοξικομανείς. Η τρέχουσα θέση του επικεντρώνεται στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης για επαγγελματίες στον τομέα των εξαρτήσεων από τα ναρκωτικά, τη δικτύωση με ακαδημαϊκά ιδρύματα σε πτυχές της εκπαίδευσης για τα ναρκωτικά, τα ερευνητικά στοιχεία και την αξιολόγηση. Από το 2006, είναι Σύμβουλος Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο διδάσκοντας μεθοδολογίες εκπαίδευσης ενηλίκων. Έχει απασχοληθεί ως ερευνητής-εθνικός αξιολογητής στο πλαίσιο ενός διεπιστημονικού προγράμματος στο Πανεπιστήμιο του Sheffield, Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο επικεντρώνεται στην παρακολούθηση παρεμβάσεων που αποσκοπούν στη μείωση της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των νέων (National Evaluation of On Track), στη δημιουργία κοινοτικών προφίλ, στη διαχείριση έργων και στην ανάλυση κόστους-αποτελεσματικότητας. Είναι εμπειρογνώμονας αξιολογητής σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο σε έργα δια βίου μάθησης και ERASMUS+, ενώ έχει αρκετές δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές, βιβλιοκριτικές και άλλες παρουσιάσεις σε συνέδρια στον τομέα της εκπαίδευσης και των εξαρτήσεων.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  1. Armaos, R. & Phillips, N. (2023) Super Power of Play in Adult Critical Education: The SP2ACE Transferability Toolkit, Hellenic Adult Education Association Press
  2. Soumelidou, E. & Armaos, R. (2023). Examining the psychometric properties of the Greek version of the Internet Addiction Test (IAT) in University students, Journal of Mathematics and Statistics Research, 5(3), 1-8. https://doi.org/10.36266/JMSR/171
  3. Aρμάος, Ρ. (2022). Έρευνα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Στο Α. Καραλής, & Π. Λιντζέρης, Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Εκδ. Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων
  4. Kesopoulos, I. & Armaos, R., (2022). Μελετώντας τη διεργασία του μετασχηματισμού των εκπαιδευομένων σε ένα Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ΑDULT EDUCATION Critical Issues, 2(1), 70-85. https://doi.org/10.12681/aeci.30329
  5. Armaos, R., Cullen, J., & Tsiboukli, A. (2021). Innovative Digital and Experiential Blended Learning Non-Formal Programme for Community Animators: Lessons learned., ΑDULT EDUCATION Critical Issues, 1(1), 32-40. doi:https://doi.org/10.12681/aeci.28797
  6. Arvaniti, E., Bertozzi, R. & Armaos, R. (2019) Intercultural sensitivity in cross-cultural settings: The case of university students in Italy and Greece In Daher, L.M. Multi(Inter)cultural School in Inclusive Societies? An Interdisciplinary Approach, Cambridge Scholars Publishing
  7. Armaos, R. & Tsiboukli, A. (2018) Medical students’ training needs and attitudes on substance abuse: Implications for medical education in Greece, Drugs: Education, Prevention & Policy, 26:6, 508-516 DOI:10.1080/09687637.2018.1494133

Εκτενές Βιογραφικό

Στοιχεία Επικοινωνίας:

armaos.remos@ac.eap.gr